10 Rumah Yang Paling Unik Di Dunia | fasihah.com


February 3, 2011

10 Rumah Yang Paling Unik Di Dunia

Assalamualaikum semua. Selamat bercuti-cuti 1 Malaysia. Cina raya, kita pun raya. Akibatnya, baru nak buka blog. Haha ada kena mengena ke? Ok, nampak macam ramai yang pergi bercuti bersama keluarga. Hurm, seronoknya! Aku? Aku kat umah ni la, jadi domestic engineer.

So, blur-blur je nak cerita pasal apa hari ni. Jomlah layan gambar 10 rumah unik kat dunia. 

Shoe House
Agak-agak macam mana dia bina rumah ni? Mesti tuan rumah adalah seorang yang sangat fanatik dengan kasut! hehe


Round House
Agak comel lah yang ni. huhu


Sphere House
Tak tahulah ada orang duduk kat sini ke tak. Nampak macam tinggalan. Mungkin dah tiada waris yang boleh menjaganya. ;p

Pumpkin House
Kecik je, seorang duduk sudah memadai. Jimat sikit. huhu

Pink Castle

Yang ini yang paling aku suka. Comel. Budak-budak confirm suka!

Kettle House

Nampak macam makmal ape je. huhu

Hobbit House
Ada ke orang yang nak duduk kat sini? tak takut ada ular masuk ke nanti? isk3, musykil2..

Grass Ceiling House
Oh My God. This one memang greeny la. I like! ;)

Half Circle House
Half Circle House
Tak nampak macam rumah pun..Hmm, unik ke? Huhu

Ball House
Ball House
Persoalannya, ada ke yang duduk dalam Rumah Bola ni? Macam kat tengah jalan je, mana pintu masuk kalau ni rumah? Haha pelik-pelik je. Macam Bundle je.


Apapun, ini aku ambil dari dia.
Masih mencari keunikan disebalik 10 rumah tersebut. Unik ke?
huhuhu


TERIMA KASIH SUDI BACA^^

16 comments:

iwan_dextrous said...

mak aih...tahan ke umah mcm tu.haha

Sunah Mohammad said...

pink castle cumil~ nak duk situ~

FasiHaH SupiaN said...

@iwan_dextrous hahaha yang paling musykill bola tuh, macam tak mungkin je nak buat umah.hehe

FasiHaH SupiaN said...

@Sunah Mohammad haha betul tu sunah, yang tu memang menarik dan comel!

Ayuni said...

cantik, ske yg ijau tu...

faz_e said...

Wah suke yg shoe tu!!
Sweeeeeeet!!! Hehehheheeee~

Wani Wahab said...

pelik tapi menarik , haha .
suke rumah kasot tuh , unik sangat2 . ^^

FasiHaH SupiaN said...

@Ayunisamalaa...suke hijau tu...sweet!!!!!!hehe

FasiHaH SupiaN said...

@faz_ehehehe agak unik la:)

FasiHaH SupiaN said...

@Wani Wahab haha same dgn faz nampaknye :)

MDHAFiZ.NET said...

cantik gak rumah tu... hehehe.. kreatif.. :)

sekamar rindu said...

salam..

Kettle House tu paling unik..hehe

maRShA said...

yg pink castle tu comel!!! loikiee~~~~ skrg org sume dh kreatif!! pling suke umah atas pokok cs boleh feel nature~!! seram tgk dorunk wt umah dlam laut... :P

jom singgah sini ANASAURUS

FasiHaH SupiaN said...

@MDHAFiZ.NET hafiz sanggup duk umah camni tak??hehehe

FasiHaH SupiaN said...

@sekamar rindu cita rasa yang lain dari yang lain :)

FasiHaH SupiaN said...

@maRShA haha yup,yg pink comel..yang hijau memng feveret :)