Lawak Budak Kecik Versi Pujuk Orang Nangis | fasihah.com


June 15, 2011

Lawak Budak Kecik Versi Pujuk Orang Nangis

Assalamualaikum dan selamat petang! Boleh pulak tertido. Tak dapat lah nak join segmen abang beng. Oklah, banyak juga koleksi lawak sepanjang aku kat umah ni. Ok, ni baru je terjadi tadi.


Ecah : Shhhh, shhhhh...
Nenek : Ecah wat ape tue?
Ecah : Ni nek, ye angisy ni.. Shhhh... Shhh... 
           (Sambil memujuk sambil dia tepuk-tepuk abang tu nangis)
Nenek : Sape angisy Ecah?
Ecah : Ni ar nek, Cian ye.. Angisy... Shhhh... Shhh... 
           ( sambil mendukung baby yang dikatakan )





Nenek : ni ke yang nangis Cah?
Ecah : aah, ye angisy, cian.
Nenek : Laa kan ni gambar.... 


Haha pening kepala layan bebudak ni. Haru jadinya. Ada je yang lucu. Tapi tetap menghiburkan! hehehe

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

8 comments:

Sunah Sakura said...

aloh aloh... comelnyeee... hehehe... ade pulak yang camtu eksss~ pintar ecah tu!

::blog anak jawer:: said...

budak kecik buat ape pn comel kn...he3

Ardini Humaira said...

hehe.. penyayang orangnya. ololooo sat gi g depan tv pujuk nora elena nanges lak tau :D

siti kektus said...

alolo, kecik2 dah cepat tacing, walaupun cuma tengok gambar, hehe

FasiHaH SupiaN said...

@Sunah Sakurahehehe insyaAllah pintar budak nie...

FasiHaH SupiaN said...

@::blog anak jawer::betul tu AJ :)

FasiHaH SupiaN said...

@Ardini Humairanasib baik dy xtgk nora elena.hehe

FasiHaH SupiaN said...

@siti kektusbukan tacing, tapi simpati...hehe