Geram : Sampai Hati Awak Tinggalkan Saya =.='' | fasihah.com


July 21, 2011

Geram : Sampai Hati Awak Tinggalkan Saya =.=''


Hurm, waktu-waktu genting macam ni lah awak nak buat hal dengan saya kan? 3 tahun saya setia dengan awak, sikit pun awak tak tahu nak hargai pengorbanan saya yang setia dengan awak ni ke? 3 tahun wak, 3 tahun kita bersama. Terjatuh, tercampak, tercalar, buruk, saya tetap terima awak.


Sekarang, mentang-mentang saya tak ada duit, awak dah tak nak dengan saya. Materialistik! Awak ingat hati boleh beli dengan duit?


Dah2 lah mengarut. adess



Rase nak campak ke laut cina selatan je. Hidup segan mati tak mahu. Ngaa mana ada duit nak ganti baru? Kot iye pun nak rosak, bagilah reminder awal-awal, 'hp ini sudah uzur, sila cari pengganti yang baru.' Kan senang macam tu =.=''


Agak-agak aci tak kalau tak pakai hp? Nanti nak masuk U, wat muka seposen kat mak, nanti kat U tak leh contact sebab takdak fon, ne tau dapat baru? hahaha


Salah aku gak, tak jaga bebaik, asyik kene humban, campak, tercalar, kene ketuk. Dah tu, keje hank je, cuti2 ni sikit punya baik bagi dia rehat, tak ada sibuk2, tiap hari dia nak hank gak. Ngee hari ni langsung mati.


Nak cari hp nokia 3310 lah, kat kedai hp ade lagi tak? bape ringgit dah sekarang harga? 

Hp pun macam manusia juga kan? penat berkhidmat, bersara, kalau masih boleh berkhidmat dengan amalan, diberi peluang, bertahan sebelum meninggalkan dunia yang fana ini... Tapi hp ni, kompem kene masuk tong sampah. grr

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

23 comments:

POP said...

Ya Allah , POP ingatkan apa tadi..rupa2 nya hp..ehheh..

aiman said...

kecik hati handset tu :)

family of fur said...

hehe.. i like ur word... huhu..
hp tu majok ngn u la tu.. hikhik..
cube pggl die syg.. ne tau hidup..haha.. jgn buat bnde merepek ni..hehe

suhaili sarif said...

haha..amboi bermadah pujangga betul dia ya..hehe
hahaha 3310?adik 3310 ade..x smpai rm70..huhu

JIJI YU said...

haha HTC le..

syarifahsidrus said...

wah..hp tu..orang pun guna!hhehe

aiman fanboy k-pop said...

mati2 ingatkan entry sal pak we td...adddeeiiihhh...sekali knew tipu daa....

fa-in said...

sabo je lah ye. hp ku 3310c, classic punye. umur dia pun 3 thn :P

Salim Harmanain said...

hehe..kesian..cepat beli galaxy sII

Mohamadazhan.com said...

tak nak try tablet pulak.hehe?

::blog anak jawer:: said...

nokia 3310 paling tahan...hehehe..

Mya said...

ayok! nti hp tu majuk! =p

Nini Hartini said...

sony ericsson mmg mcm tu. hp sony akk pun cmtu gak. tgh2 nak guna dia hang dan restart tetibe. selalu sgt mcm tu. kadang rasa nk campak2 je bila diapadam time kita urgent nak guna. huhu...

aimie amalina said...

ayooo..ciannye...ade jek yg murh2 seha...p la jengah2...banyak la ni..

p/s: jgn jadi cam saya...pemusnah barangan elektronik..heheh

NURUL NADIAH MAMAT said...

3310 wujud lagi ke fasihah?ekeke....

fadhdeela said...

dia suh beli baru la tu..hihi :P

fadhdeela said...

dia suh beli baru la tu..hihi :P

Iffah Afeefah said...

ermmm penat bkhidmat

Afikah Aziz said...

die dh xsayang tuan die ehehe :p

Hamba Ilahi said...

er, er, baik saya jelah yang ganti nset tu..
saya tak akan tinggalkan awak..

hehe..

Syahir Ramli said...

hp rpenye....sabor jela....klo x ley wat mke seposen, try wat muke 5 sen lak ye... :)

sergeant keroro said...

htc la pulak, hehe :P

lia AKA milo said...

ngee..hp tu tengah majuk, meh Lia bagi hp baru kat fasihah,

hp botol air tu lah tapinya.
peace ^_^!