Anugerah Kemanusiaan 2011 | fasihah.com


February 21, 2012

Anugerah Kemanusiaan 2011

Committee Humanitarian Night 2011 (14 February 2012)

Lari sekejap ke Lab kat kuliyyah ni nak online! Lama tu tak jenguk Fb ke blog ke. Padat nye rasa permulaan sem ni. Ok, apepun, alhamdulillah, rasa sangat berharga kerana diberikan peluang untuk menjadi sebahagian daripada mereka. Walaupun tak adalah menang apa-apa awards, tapi terdiri daripada yang menjayakan program pun rasa seronok dengan pengalaman baru dan juga pengembangan jaringan kenalan.


"Tak sangka Fiza, aku dah dekat 3 minggu tak balik rumah. Padahal selalunya awal-awal, minggu pertama lagi aku dah balik."


"Fiza, you must proud of me!." haha


Banyak nak kongsi, tapi jaringan internet menyebabkan kesukaran untuk berinteraksi. InsyaAllah ada masa bila internet dah on, boleh cerita sungguh-sungguh.


"Kalah tak bermaksud gagal dan menang tak semestinya hebat."


Wallahua'lam. Spread the love. Assalamualaikum. May Allah bless you :)

TERIMA KASIH SUDI BACA^^

2 comments:

nursayidatina said...

saya tunggu :)

JIJI YU said...

aku salu jeels ngn bebudak u mesia yg bnyk sgt program nye